8.01.2017

Cep Telefonuyla Maça Giriş Dönemi Başlıyor-Yılmaz Parlar


BASIN TOPLANTILARI  

 



Cep Telefonuyla Maça Giriş Dönemi Başlıyor

Futboldaki dünyada en kapsamlı maça giriş sistemi olan Passolig yine bir ilki gerçekleştirdi. Kulüp ve cihaz bağımsız olarak maça giriş sistemi; Passo Mobil, uygulanmaya başlandı. Aktif Bank, 3 milyon taraftarı kapsayan Passolig dünyasını mobile taşıyor. Passolig sahipleri artık Passo Mobil uygulaması ile maçlara cep telefonlarını okutarak giriş yapabilecek. 2017-2018 sezonunda ilk olarak dört büyük takımın stadyumunda uygulanmaya başlanacak olan sistem, aşamalı olarak diğer statlarda da kullanılabilir olacak.
Uygulama ile Passolig kart başvurusu, bilet transferi, maç bileti alma gibi işlemleri yapabilen futbolseverler, aynı zamanda hem İOS hem de Android cihazlarına indirdikleri Passo Mobil uygulaması ile artık stadyumlarda maçlara da giriş yapabilecekler.
Yenilikçi hizmet anlayışı ile sunduğu hizmetlere her geçen gün yenisini ekleyen Aktif Bank, dijital sistem altyapısındaki inovatif çalışmalarını; akıllı telefonlara indirilecek Passo Mobil uygulaması ile yeni bir boyuta taşıdı. Uygulama ile taraftarlar, NFC teknolojisini destekleyen Android telefonlarda NFC (Near Field Communication) ile bu teknolojiyi desteklemeyen Android telefonlar ve İOS işletim sistemli diğer akıllı telefonlarda ise QR kod ile maça giriş yapabilecek.
Yeni uygulama Passo Mobil, Vodafone Park’ta düzenlenen basın toplantısında Aktif Bank Genel Müdürü Dr. Serdar Sümer ve Passolig Genel Müdürü Ceyhun Kazancı tarafından tanıtıldı.




Passo Mobil ile taraftarın hayatı kolaylaşıyor
Toplantıda gerçekleştirdiği konuşmasında Passolig sisteminin uygulanmaya başlamasının ardından taraftarların maça en hızlı ve kolay biçimde girmeleri için tüm çalışmaları başlattıklarını belirten Aktif Bank Genel Müdürü Dr. Serdar Sümer; Tüm kart ve biletleme ihtiyaçlarını tek bir mobil uygulama altında birleştirerek taraftarın hayatını kolaylaştırmayı hedefledik. Üç ay önce devreye alınan mobil uygulama ile taraftarlar; gişeden ya da internet üzerinden Passolig kartı alma gibi işlemlere ihtiyaç duymadan, yalnızca cep telefonlarına Passo Mobil uygulamasını indirerek; karta başvurma aşamasından, bilet almaya kadar tüm işlemlerini yapabiliyordu. Artık cep telefonunu okutarak maça girmeyi de akıllı telefonları üzerinden yapabilecekler” şeklinde konuştu.
Üç ayda 165 bin Passo Mobil kullanıcısı oldu
Uygulamanın ayrıntılarını anlatan Passolig Genel Müdürü Ceyhun Kazancı ise 2017-2018 sezonuna neredeyse üç milyon Passolig kart sahibi ile girdiklerini belirterek, “Gördük ki 3 yıldır taraftarların 2 milyondan fazlası başvurularını dijital kanallar üzerinden yapmış. 2017 yılında bu oran yüzde 70 düzeyinde. Bu başvuruların yüzde 50’si ise akıllı telefonlardan gerçekleşmiş. Teknoloji çağında dijital olarak hayatı kolaylaştırmak gerekiyor. 2016-2017 sezonunda Süper Lig ve TFF 1. Lig’de toplam 3 milyon 700 bin kişi maç izlemek üzere turnikelerden geçmiş.
futbolseverlerin maça girişini daha da kolaylaştırarak, bu sayıyı daha da artırmayı hedefliyoruz. Dünyanın tamamiyle dijital maça giriş sistemini taraftara sunuyor olmaktan dolayı mutluyuz. Passo Mobil uygulaması sayesinde taraftarlar, kolay ve hızlı bir şekilde kart başvurusu yapma, maç bileti alma, para yükleme, bilet süresini uzatma, bilet transferi ve kombineden maç bileti transferi gibi işlemleri gerçekleştirmenin yanı sıra şimdi de akıllı cihazları ile maça giriş işlemlerinin tümünü gerçekleştirebiliyor. Passo Mobil uygulamasının başladığı Mayıs ayından bu yana 165 bin kişi bu uygulamayı indirdi. Genel olarak profile baktığımızda indirenlerin yüzde 60’ı 18-35 yaş arasında, yüzde 52’si İOS, yüzde 48’i Android işletim sistemli cihazlar ile kullanıldı. En çok kullanılan iller ise; İstanbul, Ankara, İzmir ve Adana. Bu güne kadar Passo Mobil uygulaması üzerinden 60 binden fazla işlem gerçekleşti” dedi.
Passo Mobil uygulamasında yeni geliştirilen teknoloji ile bilet transferini saniyeler içerisinde gerçekleştirebilecek olan kullanıcılar; Süper Lig ve TFF 1. Lig maçlarının canlı sonuçlarını takip edebilmek gibi birçok özellikten de faydalanabilecekler. Ayrıca uygulamayı yükleyen kullanıcılar, henüz satışa sunulmamış maç biletlerini de fikstür üzerinden takiplerine alarak, maç bileti satışa çıktığında bilgilendirilecekler.

Aktif Bank, kurulduğu günden bu yana, alışılmış “şubeli bankacılık” iş modelleri ile büyümek yerine, dijitalleşmeyi merkeze alan ve niş alanlara odaklanan bir büyüme stratejisini benimsemiştir. Verimlilik, etkinlik ve müşterilerine teknoloji odaklı inovatif yaşamsal çözümler sunmak bankanın ana stratejisidir. Büyük dağıtım ağı gerektiren geleneksel bireysel bankacılık modellerinin tersine “yeni nesil bankacılık” olarak adlandırılan bir yöntemle, finans ve finans dışı dağıtım teşkilatları ile güçlü işbirlikleri kurarak, esnek ve maliyet odaklı bir yol benimsemiştir. Yatırımlarında “finansal teknoloji şirketleri-fintech” lere özgü bir iş yapış şekli belirleyerek, hızlı ve esnek sonuç üretebilmektedir. Müşterilerine sunduğu yaratıcı dijital uygulamalarla Türkiye’nin “tam şubesiz-mobil bankası” olma yolunda ilerlemektedir. Bu stratejiye uygun olarak çıkarılan %100 dijital kredi N kolay kredi bir yıl kadar kısa bir sürede 1 milyondan fazla kullanıcıya temas etmiş, özellikle finans sektörüne dahil olmakta zorlanan büyük bir kitleye finansal çözümler sunmuştur. Kredi’nin yanında birikimlerini değerlendirmek isteyen dijital kökenli kullanıcılara sunulan N kolay bono tüm süreçleri ile Türkiye’nin ilk %100 dijital bonosudur.

yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder