e-mail ile takip et

1.20.2014

ÜRÜN YERLEŞTİRME PROFESYONELLERİİSTANBUL’DA BİRARAYA GELDİ-YILMAZ PARLAR


BASIN TOPLANTILARI  
ÜRÜN YERLEŞTİRME PROFESYONELLERİ
İSTANBUL’DA BİRARAYA GELDİ

Reklam dünyasında yeni trend haline gelen,  film ve dizilere ürün yerleştirme teknolojisindeki son gelişmeler İstanbul Sheraton Maslak İstanbul Hotel’de gerçekleştirilen 2. Uluslararası Ürün Yerleştirme Sempozyumu’nda ele alınıyor.

Sempozyumun açılış konuşmalarını Radyo Televizyon Üst Kurulu Başkanı (RTÜK) Prof. Dr. Davut Dursun,  Televizyon Yayıncıları Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Zahid Akman ve 3P Product Placement Production CEO’su Mehmet Akif Ebiçlioğlu yaptı. Sempozyumun açılışına Ekonomi Bakanlığı, Gümrük ve Ticaret Başkanlığı Reklam Kurulu, RTÜK, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), İstanbul Ticaret Odası (İTO) ve Reklamcılık Vakfı’nın üyeleri ile medya kuruluşlarının temsilcileri katıldı.
Hollywood, Avrupa ve Türkiye’den uzmanların katılımı ile başlayan ve yarın da devam edecek olan 2. Uluslararası Ürün Yerleştirme Sempozyumu’nda 35’ten fazla katılımcı; 5 workshop ve 4 panelde ürün yerleştirme ve ürün yerleştirme süreçleri üzerindeki deneyimlerini, konunun hukuki, finansal ve yaratıcı örneklerini paylaşacak.

Sempozyumun ilk günü, Dünya çapında yakından takip edilen dizi ve filmlerde ürün yerleştirme konusunda başarılı işlere imza atan Dr.Ferdinand Froning (Sex and the City, Transformers, A Good Day to Die Hard), Marsha R. Levine (Umutsuz Ev Kadınları, Friends, Twilight Saga: Breaking Dawn), Sandra Freisinger-Heinl, Ralph Watson ve  Vlad Borovina ile Türkiye’den Elif Dağdeviren (Uzman- Yapımcı- Eğitmen), Turan Başartan (Duayen Reklam), Başak Demiryumruk (Mercedes-Benz Türk Pazarlama İletişimi Grup Şefi ) ve M.Akif Ebiçlioğlu (3P Ürün Yerleştirme Ajansı Başkanı) başta olmak üzere reklam sektörünün yakından tanıdığı isimlerlerin katılımı ile gerçekleştirildi.

Birçok marka tarafından uygulanan reklam türü olan ‘Ürün Yerleştirme’ hakkında kreatif uygulamalar, Hollywood'taki süreçler, yasal düzenlemeler, etkin uygulama yöntemleri  ve markalara katkılarının ele alındığı sempozyumun ikinci gününde ise kreatif uygulamaların nasıl gerçekleştirildiği Dünya örnekleri ile workshoplarda uygulanacak.


 Sempozyumun kapanışında Avrupa Product Placement Ajansları Birliği’nin (EPPA) Kuruluşu İmza Töreni imzalanacak, 2013 yılı Avrupa En İyi Ürün Yerleştirme Ödülü ve En İyi Yaratıcı Uygulama Ödülü sahiplerini bulacak.

yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder