11.01.2013

Finlandiya şirketi Fiskars, Türkiye pazarında-Yılmaz Parlat

BASIN TOPLANTILARI  


Finlandiya’nın en eski şirketi Fiskars, Türkiye pazarını hızlandıracak!

Turuncu saplı makasın yaratıcısı Fiskars, gözünü Türkiye pazarına çevirdi!






1649 yılında kurulan ve Finlandiya'nın en eski şirketi unvanını taşıyan Fiskars; bahçe ve açık alan ürünlerinde elde ettiği başarıyı mutfak ürünleri ile pekiştiriyor. İkonik ürünü “turuncu saplı makas” ile tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de yakından bilinen ve 2010 yılından bu yana bahçe ürünlerini Türkiye’deki tüketicilere sunan Fiskars’ın mutfak aletleri de Esse mağazalarında yerini alıyor. Kaliteyle özdeşleşen marka, tüketicileri yenilikçi ve yüksek kalite ürünlerle buluşturarak bahçe ve mutfak kategorilerinde büyümeyi hedefliyor.



2012 yılında 748 Milyon Euro net satış rakamına ulaşan Fiskars operasyonu, 20’nin üzerinde ülkede 4.100 çalışanı ile devam ediyor. Ürünleri 60’ın üzerinde ülkede satılan Fiskars’ın AR-GE Direktörü Bahçe, Başkan Yardımcısı Petteri Masalin’in de katılımı ile İstanbul’da gerçekleşen basın toplantısında dünya ve Türkiye pazarı karşılaştırılarak en yeni bahçe, açık alan ve mutfak ürünleri tanıtıldı.



Fiskars’ın bahçe, açık alan ve mutfak ürünleri yaklaşık 365 yıldır ikonik tasarımlar olarak biliniyor. Yüksek kalitede, yenilikçi, ergonomik ürünlerin fark yaratan en önemli özelliği çok az enerji harcayarak zorlu görevlerin üstesinden gelmeyi sağlayan tasarımları.



İstanbul’da gerçekleşen basın toplantısında konuşan Fiskars’ın AR-GE Direktörü Bahçe, Başkan Yardımcısı Petteri Masalin, “İstanbul gibi büyük şehirlerde organik ve doğal yaşama ilgi gün geçtikçe artıyor. Bu yönde gelişen doğal yaşam anlayışı şehrin sakinleri için yükselen bir trend oluşturuyor. İnsanlar toprakla, yeşille buluşmak için kendilerine fırsat yaratmaya, bunu bir hobi haline getirmeye çalışıyor. Bu anlamda Türkiye’deki pazarın 2014’te hızlı büyüyeceğine inancımız tam. Ürünlerimizin de kaliteye değer veren Türk tüketicilerin ilgisini çekeceğini biliyoruz. Fiskars’da yarattığımız her ürün serisi bizim için bir ‘rüya proje’. Biz Fiskars’da her ürüne aynı dikkati gösteriyor ve detayları çalışıyoruz; bizim temel isteğimiz şıklığı, ergonomisi, kullanım kolaylığıyla fark yaratan, tüketicinin yıllarca kullanabileceği, nesilden nesile aktarılan ürünler yaratmak. Ürünlerimiz tüketicinin eline ulaştığında bu amacımızın gerçekleşmiş olduğunu görüyor ve mutlu oluyoruz” diye konuştu.






 


Fiskars’ın mutfak aletleri ilk kez Türkiye’de!



Tasarımlarının eşsizliği ve uzun yıllar kullanıma olanak veren kalitesiyle öne çıkan Fiskars, mutfak ürünleriyle de Türkiye pazarına giriyor. ESSE mağazalarında satışa sunulacak olan Fiskars’ın en dikkat çeken ev ürünleri arasında 1967’den bu yana dünya çapında tam 1 milyar adet satılan ikonik turuncu saplı makas, Japon geleneksel bıçaklarının yapısını Fiskars kalitesiyle birleştiren, kaymayan kolay kavranan sapı ile en zor materyalleri kesebilen Fuzion Bıçak, küçük kazaları önleyen ergonomik tasarıma sahip özel yüzeyi sayesinde uzun yıllar bilenmeden kullanılabilen Solid Bıçak ve özel siyah kaplaması ile kolay temizlenen, yiyecekleri keserken yapışmalarını engelleyen, mükemmel manevra kabiliyetine sahip Edge Bıçak yer alıyor. Fiskars’ın mutfak aletleri ilk etapta ESSE’nin İstanbul’daki Zorlu Center AVM, Akmerkez, İstinye Park, Nişantaşı City's, Suadiye ve Nautilus mağazalarında satışa sunulacak.

 



Fiskars hem tüketici dostu, hem de doğa dostu!

Fiskars tasarım harikası, kullanım kolaylığı yaratan tüketici dostu ürünlerinin yanı sıra sürdürülebilirliğe katkısı ve üretiminin doğaya saygı çerçevesinde gerçekleştirilmesiyle de biliniyor.



Fiskars’dan ödüllü tasarımlar



2013 Eylül’de Fiskars, Quantum™ serisi ile Alman devleti taraf

ından düzenlenen ve en prestijli tasarım ödüllerinden biri kabul edilen Silver Tasarım Ödülü’nü kazandı. Fiskars’ın güçlü tasarım geleneğinin bir kez daha vurgulandığı törende ödülü marka adına Fiskars’ın AR-GE Direktörü Bahçe, Başkan Yardımcısı Petteri Masalin, Almanya Ekonomi ve Teknoloji Bakanlığı genel sekreteri Anne Ruth Herkes’den aldı. Jüri başkanı Mark Braun, Fiskars’ı seçmelerinin nedenlerini şöyle sıraladı: “Kullanışlılığı profesyonellikle birleştiren, yüksek sınıf tam donanımlı kesim aletlerinden oluşan Fiskars Quantum™ serisi kendi alanındaki en iyi tasarımlardan biri. Mükemmel işlevsellik ve doğru materyal kullanımıyla buluşmuş Fiskars’da hafif alüminyumlar, en iyi sınıf keskin bıçaklar ve saplar bulunuyor. Diğer bir deyişle Quantum™ bizlere göre sadece bir araç serisi değil, mükemmel bir endüstriyel tasarım”.

Quantum™ serisinde, estetik bir tasar

ımla yaratılan bahçe makasları ve budama aletleri bulunuyor. “Silver Design” ve “Red Dot sınıfının en iyisi” ödüllerine sahip bu seri, hafif ama güçlü alüminyum gövdeler, keskin bıçaklar, özgün, mantarı andıran hafif sapları ile stil ve konforu bir arada sunuyor. Seri, Fiskars’ın yeni tasarım DNA’sını taşıyan makaslar ve kesici aletlerden oluşuyor. Özetle, Quantum™ serisi, fonksiyon ve stil buluşmasının bir yansıması olarak ortaya çıkıyor.



Fiskars Hakkında:

1649’da Finlandiya’da kurulan Fiskars dünyan

ın en köklü şirketlerinden bir tanesi. Hayatına ismini aldığı küçük kasaba Fiskars’da demir işleri ile başlayan şirket, yüzyıllar içinde birçok farklı endüstriyel ürünü yaratarak tüketicileri ile buluşturdu. Tasarım ve kullanım kolaylığı ilkesiyle hareket eden Fiskars bugün dünyanın birçok ülkesinde kullanılan makas, bıçak ve bahçecilik ürünleri ile adından söz ettiriyor. 2012 yılında 748 milyon Euro net satış rakamına ulaşan Fiskars operasyonu, 20’nin üzerinde ülkede 4.100 çalışanı ile devam ediyor; ürünleri ise 60’ın üzerinde ülkede satılıyor. www.fiskarsgroup.com

yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder