4.06.2012

YENİLİKCİ MARKALAR ZİRVESİ-EDUPLUS-YILMAZ PARLAR







Eduplus tarafından düzenlenen Pazarlama, marka ve ürün departmanlarında çalışan çok sayıda profesyonelin her yıl bir araya geldiği Yenilikçi Markalar Zirvesi 5 Nisan 2012 tarihinde İstanbul Maslak Sheraton Hotel’de gerçekleşti.
Zirvede; Unilever’in Ev ve Kişisel Bakım Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Zeynep Yalım Uzun, Koen Pauwels, Evyap’ın Holding İcra Kurulu Başkanı Mehmed Evyap, Zurich Finansal Hizmetler Grubu’nun, Sigorta Genel Müdürü Lutz Christian Bauer, Coca-Cola İçecek Türkiye’nin Bölge Başkanı Burak Başarır, Microsoft Ortadoğu ve Afrika Perakende Satış ve Pazarlama Yöneticisi Deniz Ünay, Yıldız Holding’in Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker Tucker, Turkcell’in Bireysel Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, Koç Sistem’in Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Can Barış Öztok, Stratejik Marka Danışmanı-Öğretim Üyesi Dr.Engin Baran, Nestle Waters Pazarlama Direktörü Ergin Akman, Shell&Turcas Petrol A.Ş. Pazarlama Direktörü Pınar Mavituna, Abdi İbrahim İlaç’ın Satış ve Pazarlama Direktörü Cengiz Kıyılar, Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu Pazarlama Direktörü Berna Erbilek, Türk Telekom’un Pazarlama ve İletişim Başkanı Erem Demircan, DDB Co Başkanı Demir Karpat Polat, Google Türkiye, Orta Doğu ve Kuzey Afrika Bölge Pazarlama Müdürü Mustafa İçil, Markam Danışmanlık Genel Müdürü-Marka Danışmanı Güven Borça, Integer Group’un İstanbul ofisinin Genel Müdürü Levent Kömür Global araştırma şirketi Nielsen, gibi isimler konuşmacı ve panelist olarak yer aldılar.
Ünlü pazarlama düşünce lideri Koen Pauwels, global vizyonu ile pazarlama, marka ve ürün yönetiminde çalışanlara çok değerli bilgiler sundu.


Zirvede Mehmed Evyap, Lutz Christian Bauer Zurich Sigorta, Unilever, Coca Cola, Microsoft, Yıldız Holding, Koç Sistem, Turkcell, Nestle Waters, Shell&Turcas, Abdi İbrahim, Eczacıbaşı Yapı Ürünleri, Türk Telekom, DDB Co, Google, İnteger Group ve Nielsen gibi çok sayıda şirket ve kişi yer aldı.


Zirve’nin amacı, pazarlama, marka ve ürün yönetimini meslek olarak seçmiş yönetici adayı ve yöneticilerin en güncel bilgilerle tanışmasını ve işlerinde fark yaratmasını sağlamaktı. Ayrıca dinamik bir ortamda, bilgi ve deneyimlerin paylaşıldığı, yeni vizyon ve farklı bakış açılarının kazanıldığı bir platform oluşturmaktı.

Zirve katılımcılarına mesleklerinde uygulayabilecekleri taktikler sunmakta olup Böylece katılımcılar bilgi ve becerilerini geliştirecek, yeteneklerini keşfedecek ve çok sayıda marka ve pazarlama otoritesinden değerli bilgiler öğrenme fırsatını yakaladılar.

yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder